Història

1970

El Centre d’Iniciatives i Turisme (CIT) de Torredembarra, una associació creada l’any 1965 amb la finalitat d’incentivar el turisme incipient a Torredembarra, convoca la primera edició del Premi.

1996

L’Ajuntament de Torredembarra, a través de la regidoria de Cultura, n’assumeix l’organització.

2001

El Premi es reformula i es divideix en dues categories: Premi Turístic i Premi de Comunicació Local.

2012

Repsol reprèn el patrocini del Premi, en què ja hi havia col·laborat entre els anys 1988 i 1991.

La categoria de Premi Turístic passa a anomenar-se Periodisme Platges i Medi Ambient.

2019

La Demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes de Catalunya passa a formar part de l’organització del premi amb l’objectiu de convertir-lo en premi de referència.

A les categories de Premi Turístic i Premi de Comunicació Local (que s’amplia a tot el Camp de Tarragona) s’hi afegeix Periodisme Camp de Tarragona.

2020

Es crea una nova categoria denominada Fotoperiodisme Camp de Tarragona.

El Port de Tarragona entra a formar part del premi com a col·laborador.

2021

Exposició itinerant de les obres presentades a la categoria Fotoperiodisme Camp de Tarragona al 2020.

2022
S'incorpora un segon jurat que valorarà exclusivament els treballs presentats en la categoria de fotoperiodisme.
Col·labora:
Amb el suport de:
Copyright © 2020 Powered by Technodac. All Rights Reserved.